Eggyüttműködő fesztiválok:

Gyakori kérdések


  1. Kik vehetik igénybe a szolgáltatást?
  2. Mit jelent a percalapú elszámolás?
  3. Mi történik, ha másnap szeretném érvényesíteni a kódomat, mert 1 nappal később megyek a Fesztiválra?
  4. Mi történik, ha rossz szöveget küldök el a megadott telefonszámra és nem veszem észre?
  5. Mi történik, ha távozáskor nem vágatom le a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál a karszalagomat?
  6. Mi történik, ha a számlálás eléri a Percalapú Fesztiváljegy maximális díját?
  7. Mi történik, ha véletlen kitörlöm a kódomat?
  8. Ha több jegyet szeretnék venni mobillal, akkor mit kell tennem?
  9. Mi történik, ha a Fesztiválon lemerül a telefonom? A kód nélkül is le lehet állítani a percszámlálást?
  10. Hol tudom átvenni a jegyemet?
  11. Hogyan történik a számlázás?

Kik vehetik igénybe a szolgáltatást?

Minden olyan magyarországi mobil előfizető, aki rendelkezik a Mobil Vásárlási szolgáltatás használatához szükséges feltételekkel.

  • Telenor: Számlás ügyfelek, akiknek rendelkezésére áll elegendő keret és/vagy univerzális egyenleg, és azon kártyás ügyfelek, akik rendelkeznek elegendő univerzális egyenleggel. (Ügyfélszolgálat telefonszám: 1220)
  • T-Mobile: Postpaid ügyfelek, akiknek rendelkezésére áll elegendő hitelkeret és/vagy univerzális egyenleg, és azon prepaid ügyfelek, akik rendelkeznek elegendő univerzális egyenleggel. (Ügyfélszolgálat telefonszám: 1430)
  • Vodafone: Havidíjas ügyfelek, akik megfelelő mobilvásárlás céljára rendelkezésre álló limittel rendelkeznek a percjegy teljes összegének kifizetéséhez, illetve feltöltőkártyás ügyfelek, akiknek elegendő egyenleg áll rendelkezésükre a percjegy teljes összegének kifizetésére. Feltöltőkártyás ügyfelek esetében a percjegy maximális díján felül mindenképpen maradnia kell legalább bruttó 200 Ft-nak az egyenlegen. (Ügyfélszolgálat telefonszám.: 1270)

Valamint az EME Zrt. regisztrált ügyfelei EME egyenlegük, vagy külső folyószámla kezelt ügyfelek bankszámlájuk terhére. Bővebb információért klikk ide! (Ügyfélszolgálat telefonszám: +36-1-999-61-00)



Mit jelent a percalapú elszámolás?

A percalapú elszámolás azt jelenti, hogy a jegyed árát a rendezvényen eltöltött idő és a percdíj határozza meg.

Mi történik, ha másnap szeretném érvényesíteni a kódomat, mert 1 nappal később megyek a Fesztiválra?

A kódod csak az aznapi fesztiváljegyre tudod beváltani. Másik napra új tranzakciós kódot kell kérned. Arra vonatkozóan, hogy a kódodat milyen időintervallumokban használhatod fel, az alábbi táblázat ad eligazítást.

Fesztivál

Fesztivál ideje

Tranzakciós kód érvényesíthetőségi időintervalluma

Sziget Fesztivál

2013.08. 07 (hajnal 06:00-tól) – 2013.08.11.

6:00-köv.nap 4:59

 

Mi történik, ha rossz szöveget küldök el a megadott telefonszámra és nem veszem észre?

A rendszer automatikus figyelmezetést küld SMS-ben és újra kell kezdeményezni a vásárlást.



Mi történik, ha távozáskor nem vágatom le a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál a karszalagomat?

A percszámlálás leáll, amint elérted a Percalapú Fesztiváljegy maximális árát. Erről SMS-ben kapsz értesítést. FONTOS! Amennyiben még azelőtt elindulsz a Fesztiválról, mielőtt a percszámlálás elérné a maximális összeget, ne felejtsd el levágatni a karszalagot a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál, mivel kizárólag ott tudják leállítani a percszámlálást, és akkor tudsz időarányos jegyárat fizetni!



Mi történik, ha a számlálás eléri a Percalapú Fesztiváljegy maximális díját?

Kapsz egy SMS-t a percszámlálás leállításáról, továbbá arról, hogy a maximum díjas jegyeddel meddig tartózkodhatsz a helyszínen. A jegyed érvényessége ettől kezdve megegyezik a "Napijegy" érvényességével. Ebben az esetben távozáskor nem kell leadni a karszalagot a Percalapú Fesztivál Pontnál!



Mi történik, ha véletlen kitörlöm a kódomat?

Ha kitörölted vagy elveszítetted a kódodat, a helyszínen a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál kérheted a kód ismételt elküldését SMS-ben



Ha több jegyet szeretnék venni mobillal, akkor mit kell tennem?

Egy telefonszámmal egyszerre csak egy Fesztiváljegyet lehet vásárolni. Egy előfizetéssel egy adott napra egyszerre csak egy fesztiváljegy vásárolható SMS-ben.



Mi történik, ha a Fesztiválon lemerül a telefonom? A kód nélkül is le lehet állítani a percszámlálást?

A leállítás nem a mobiltelefonnal történik. A karszalagodon lévő kód segítségével a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál kérheted a percszámlálás lezárását és a karszalag levágását, amikor távozol a fesztiválról.



Hol tudom átvenni a jegyemet?

• Sziget esetén: a főbejáratnál, a "K" hídnál a Percalapú Fesztiváljegy Pontnál.



Hogyan történik a számlázás?

A számlázás percalapú, minden megkezdett perc kiszámlázásra kerül. A fesztiválok -1. és 0. napjára nem lehet percalapú fesztiváljegyet vásárolni.
A +36-30/20/70-810-9998 számra küldött SMS-ekért fizetned kell, ezek díjazása a tarifacsomagodnak megfelelően történik.

További részletek: